Friday, September 01, 2006

Stigaooooooooooo

Evo posle malo odmora od puta o kome cete sada cuti pricu, malo sam stigao da posetim i Gucu, a o to je vec posebna prica, da ne davim...

E konacno sam stigao huuuuuuuuuuuuhhhhh :) Neces verovati sta mi se
sve izdesavalo.

Put mi je trajao 24h :) U Torontu kad sam krenuo morao sam da se
izuvam i sve redno, pipkali su me, ali ipak sam dostojanstveno sve to
izdrzao, i bez problema prosao kontrolu :)

E sad moj prica dobija zaplet. Avion sa kojim sam trebao da letim se
pokvario, pa su pokusavali da ga poprave 2h, a onda su nam rekli da
cemo ici na drugi avion, i da cemo da cekamo jos 2h, tako da sa
zakasnjenjem od 4h nisam imao sanse da stignem let za Beograd iz
Minhena :( Kad sam konacno stigao u Minhen, docekla me je vest da je
jedini avion za Beograd upravo odleteo :D E da ne bi bilo sve tako
crno, neka teta je bila ljubazna da mi nadje let za Beograd, ali preko
Ciriha, pa sam morao prvo da letim za Cirih :) E sad da bi dosao na
avion za Cirih morao sam da ponovo prodjem rutinsku kontrolu koju sam
prosao 5puta pre toga, ali ovaj put zena iz obezbedzenja meni kaze
kao: "Imate li noz u torbi?", a ja kao da se napravim smesan: "Pa ko
jos nosi noz na aerodrom :)", kad ona otvara torbicu, a ja se setim da
je mozda tu mali nozic koji mi je deda dao, ali u glavi mi kako sad
ona vidi da je tu nozic, a ovi pre nje to nisu videli ?@##@#!
Ja izvadim nozic, izvinim se, kazem da sam totalno zaboravio, kazem
joj da ga zadrzi i da zurim na let, a teta se smilova i pusti me :)

I konacno sam bio na pravom putu kuci, a totalno sam bio siguran da cu
stici kuci kada je teta iz Montenegro airlines na tecnom engleskom sa
kristalno jasnim crnogorskim akcentom rekla: "BORDING KOMPLITED"
(jedino ako ovako napisem mozes odprilike da steknes utisak kako je to
stvarno zvucalo :) )

Dobro je konacno sam stigao, misim da bi sigurnije stigao da sam jahao
konja do Srbije :)

Sad mi je bas krivo sto nisam ostao duze :*(

No comments: