Sunday, August 27, 2006

E sad ja!


Evo i mog prvenca, ljudi prvi post u mom zivotu :) !
I sta sad !? Jel treba nesto pametno da kazem ili nesto da popijem!?
Za sada cu vam samo pokazati kola koja sam pozajmio Dzonatelu da se odveze do jezera, znate to je ono jezero na kome su oni bilo u 23h, a po zakonu smeju samo do 21h i u njima je drzao pivo, a po njihovom zakonu to ne sme da se radi. Inace to su moja kola koja sam mu kao dobar drugar pozajmio, kao sto rekoh, znate to je ono kad te neko pita da li moze da koristi tvoju stvar na neko vreme i onda mu ti das!

Toliko od mene, inace ja sam Milos Milosevic a zovu me Mixa!

2 comments:

dzonatelo said...

Al si se sad nesto kao izkurcuio :) Bas si faca faca odkad radis kao stolar u Kanadi :)

dzonatelo said...

polako, polako mozda i racunare budu pravili od drveta pa ces me pitati da ti pomognem :)