Monday, September 04, 2006

Exhibition ili ti EX



EX je mogu reci mnogo los vasar u poredjenju sa onim u Zablacu!!!
I njegov kraj predstavlja kraj leta i pocetak nove skolske godine za Kanadjene, one mladje. Nije imalo puno toga da se vidi, bilo je puno tezgi za otimanje para od raje, nekoliko zanimljivih voznji, ali za decu uzrasta do 16, sto bi prevedeno u starosne godine srpske dece bilo 12. Pored toga bile su izlozene sve domace zivotinje, hrana iz svih delova sveta (kako mi rekose tetke, posto nismo stigli da pogledamo), suveniri sa EX-a i sve to u zasebnim halama koje se zatvaraju u 10 PM. Sony je imao svoj stand, odnosno balon, u kome je predstavljao svoje nove laptop racunare sa Intelovim procesorima, cak su imali nagradnu igru u kojoj ucestvujem pa mozda i dobijem laptop, ali juce :) !
Sve u svemu ako dolazite u Kanadu i dvoumite se da li posetiti Wonderland ili Exhibition, Wonderland je mnogo bolji izbor! Jer ako odete na EX vec posle prvih pola sata trazicete natpis prilozen na slici! :) -->


Toliko od mene, inace ja sam Milos Milosevic, a zovu me Mixa

2 comments:

Aleksandar Mirilovic said...

Eto sta se desava kad seljak iz Zablaca dodje u Ameriku :)

Anonymous said...

hvala za opsiran izvestaj iz EXa, necemo ga posetiti ako nas put odvede u CA;) vidimo ludose zabavljas!?
a znaci ti si taj koji je glavni krivac za ekskurziju na jezeru!? ahha! da znam samo! za malo decka da mi depotruju par dana ranije zbog toga ...
kad kod vas stize uragan!?

pozdrav! danica (koleginica sa PS, ma znas ti koja!)