Wednesday, August 23, 2006

Dozivljaji Dzonatela iz SAD-a



Pozdrav od Dzonatela iz USA-a.
Pre price evo nekih americkih zakona za ovu drzavu Virginiju.
  • ne sme se piti alkoholno pice na javnom mestu
  • osobe mladje od 21 ne smeju posedovati alkohol , niti ga prevoziti u svojim kolima
  • zabranjen je pristup jezeru posle 21h
Elem, akteri dogadjaja su Dzonatelo jedan od lidera Alkoide, njegov prijatelj Coa-celavi (23god ), Nikola i Miljan koji imaju 19 godina. Dosli smo na ideju da odemo do jezera oko 23h i popijemo pivo na brdascetu. Kupil smo 24 piva u dva pakovanja, jedno smo poneli na brdasce a drugo smo ostavili u kolima na parkingu. Negde posle drugog piva, policajac je parkirao auto pored naseg, poceo je da obilazi jezero, poceo je da se penje na brdo.
Na brdu u mraku sedimo sva cetvorica oko piva, snimamo pandura, Nikola i Miljan se pomeraju u desnu stranu, udaljavaju se od piva nekih 10 metara. Coa i ja u levu stranu nekih deseet metara. Pivo je u sredini, dogovor je da se coa i ja ne znamo sa njima dvojicom.
Policajac se popeo gore, prilazi meni i Coi, trazi dokumenta, ja mu dajem pasos, a Coa kaze pasos mi u kolima. Pandur snima pivo, prilazi Miljanu i Nikoli, Miljanu dokumenta u kolima, pandur ih pita poznajete li ovu dvojicu oni kazu ne. Jeli ovo vase pivo ? " NE "
Pita mene i Cou za pivo. " Nije nase pivo ".
Pandur: " Podjite samnom, do vozila "
Pandur razmislja : " moraju postojati dva vozila jel su Coa i Miljan ostavili dokumenta u kolima a oni se ne znaju "
Pandur : " Ciji je beli Dzip ( Miljanov ) ", a gde su vasa kola
COA i ja : " Mi smo dosli peske ", Coa je zaboravio pasos u stanu za pandura.
Zilazimo dole i molimo boga da pandur ne otvori gepek, tamo je pivo.
Miljan ulazi u dzipa uzima dokumenta, i coin pasos, da je ga menni ja dajem Coi.
Coa : " Ser, masao sam pasos " A coa nosi sorc bez dzepova.
Gleda pandur dokumenta cudno mu sva cetvorica iz srbije a ne znaju se.
Pandur : " Najbolje vam je da odete na sud da objasnite sudiji da niste znali zakon " kaze meni i Coi. " A za vas dvojicu kazna "
AU AU AU ...
Miljan : " Ja i Nikola smo iz Bosne, znate za onaj rat "
Dzonatelo : " Pa ja i Coa se vracamo za Srbiju za neki dan, 2 septembra "
Misli se pandur misli, pa kaze : " Znate sta ja cu vas da pustim, evo vam dokumenta, samo pravo kuci "
Mi : " Hvala dovidjenja, laku noc, prijatno vece "
Prica je bila ne poznajemo se, dosli smo Coa i ja peske oni kolima. Sva cetvorica sedamo u dzip i odlazimo.
Sou kako je ovo pandur progutao, ali dobro je.
posle smo otisli u stan ipopili ostatk piva, ali osta zalost za ostavljenim pivom na brdu celih osam piva. SMRC

1 comment:

Anonymous said...

Crni Nikola, sram te bilo, sta bi ti majka rekla sto pijes!