Tuesday, May 29, 2007

Rodjendan kod Relje,Miksine sestre Marije i Mikse

Ovaj post cemo svi pisati, neka doda svako nesto sto je na njega ostavilo utisak na zurci, i kako je video zurku, mislim ono cega se seca. Slobodno ga "editujte". Ubacite slike !!!

dzonatelo: Pili smo pivo i gasili smo apsentom. He, he, valjda ide obrnuto ali kako god se napise nemojte to probati kod kuce. Kao sto sam napisao u sarenim vestima, ne secam se dobrih sest sati. Slika ima loma, one sve govore, i dobro je sto su izmislili taj digitalni aparat, pa sad mogu da vidim kako j bilo na zurci. Tako da sve o zurci znam preko ovih slika pa analizirajuci njih polako sklapam sliku. Vidim da sam posle apsenta samo pio pivo, jer na svakoj slici drzim pivo u ruci. Neko dvoje su doneli pecenje toga se secam, hvala im na tome.
Jerov start na devojke sa Geografskog faksa : " Jel znate da se fakulteti dele na teske, lake i geografske ". Hahaha, dobra fora toga se secam ! Dobra je ideja da broj na torti bude 70, zbir godina ljudi koji su slavili rodjendan.
Mislim da smo Jero, Culinjo i ja pili pivo za pivom, kako popijemo jedno mi odmah uzimamo drugo, mislim da sam dosao sebi i postao svestan okruzenja kada mi je Miksa rekao da nema vise piva, heheheh !
Zasto Culinjo, Jero i Dzonatelo nisu tapsali kad su se ugasile svecice ? Pa, zato sto u jednoj ruci drze pivo ! heheheh

No comments: