Thursday, April 01, 2010

Idemooo, praznici nam stizu !!!

Naslov nije reklama za coca-colu :)

Reke ljudi napustaju velike gradove, i pravac provincijski zavicaj. A zasto?
Zato sto je provincija keva. Zato sto cena piva opada sa porastom kilometara kako se udaljavamo od Beograda, sto bi se matematickim recnikom reklo to su obrnuto srazmerne velicine, znam zavrsio sam Gimnaziju. Zato sto je kevina kuhinja najbolja na svetu, osim za one koji su se ozenili, oni moraju da paze kad se sta prica, jer ako se omane pa to izjave, nastane pesme "u ruci joj se nasla piksla od kristala". Danas kad se u pet zavrsi sljaka brzo gajbi po stvari pa na drum, i obavezno "glavica eura da me ne cima patrola".


Probudim se u svojoj decijoj sobi ,gde sam snio snove o uspehu i moci, ceka me slatko i voda, dorucak je spreman, dobri stari bakini recepti koji se prenose po zenskoj liniji, mada se taj prenos gotovo sigurno prekida, mora da je zbog globalnog otopljavanja. Dan je standarno miran i bez buke. Lepo je ovde u Cacku, gde spic traje 20 minuta. Pije se fuka sa matorima, krece standarna prica ko se ozenio, kad ces ti. Teske teme, zvoni mi mob, spasenje.

Dogovori za veseras u toku. Klubovi ce biti krcati, bice generacija sa okolinom. Moram da spremim pricu za standarna pitanja. U Cacku najvise volim neformalan razgovor kad se sretnu dva poznanika, npr Pera i Zika.

Pera : Cao, si dobar ?
Zika: E, jesam, ti ?

Pera: Ma ide? Tvoji ?
Zika : Ma dobro su ? Radim, sta cu.

Pera: Aj pa tako.
Zika: aj

Hahah, dobra konverzacija. Mada ce za vikend tu biti opsirnije price. Kad me neko pita koja si godina na faksu , tu sam imao spreman odgovor "zavrsna". Ali to je bilo ranije pitanja su se promenila, vadi cu se na posao. Bice tu i oko zenidbe, uh, uz vopi i tekilu bice lakse.

Ma bice zezanje, zna se Zanzibar, skup asova divljine, a mozda i promenimo lokal, ma jok, tamo cemo, pasce cirkanje. Ko zna mozda se ponovi post kao "Kao jedne subote u Cacku ( Jero main roll) ".

\
Keva postavlja , sveckaju tanjiri , klopa stize.

See @ Zanzibar.

4 comments:

Aleksandar Mirilovic said...

ma brate uspeo si u zivotu, poslednji si cimer u divljini i ja sa tobom :) imas crnog kratko osisanog kucnog ljubimca cimera, pola gajbice piva svako vece posle sljake (jbg stresni su ti korisnici - sto bi moj profa rekao "samo mrtav korisnik je dobar korisnik") i partizan na tv-u preko nedelje a pravac na stadion za vikend! i nemoj tu da se pravis mutav izvadio si pasos, i samo cekam razglednicu i slovenije: "Moli Jera da se vrati za BG, ja se ne vracam!" :)

dzonatelo said...

Bro, uopste ne delim tvoj smisao za humor. hihihih.

Kratkodlaki cimer vadi prosek, uvek je srecan i mase repom kad me vidi , hahahah

Unknown said...

Dzoni, ja bih se na tvom mestu zamislio nad cinjenicom KOLIKO ces jos da budes cimer :P

dzonatelo said...

Forever !!