Sunday, October 14, 2007

MOSCOW

Evo posle duzeg vremena da napisem i ja neki post,a povod je poslovno putovanje u Moskvu.
Ovom prilikom moram da se pohvalim da sam posle 24 godine zivota napokon skinuo mrak i
leteo avionom, pri cemu takodje moram reci da mi se to bas svidelo
(zamisljao sam to mnogo gore nego sto je u stvarnosti).
A sto se Moskve tice to je duga prica ali cu ja ipak pokusati u nekoliko recenica da vam je docaram. To je neverovatno veliki grad (oko 140 km u precniku i
oko 20 mil. ljudi i ima 4 aerodroma),u kome je sve siroko
i ogromno.
Ulice imaju bar 4-5 a neke i 7-8 traka u jednom pravcu i to u centru grada - ludnica. A sto se tice saobracaja tu je tek katastrofa, neverovatne guzve svi zivi voze kola (pa kad je benzin jeftin 40din,a gas da ne pricam)
pa onda tih 10-15 traka budu pune da ne poverujes,a pored toga ovi Rusi nemaju pojma sa voznjom (svi kupuju dozvole) pa kad se oni tu jos izmesaju jedan hoce ovamo drugi tamo pa onda zaguse .... mozete zamisliti kako to izgleda!
Ali spas za takvu situaciju je Metro koji je takodje ogroman i jako dobro funkcionise.
Sto se tice gradjevina, arhitekture, bogami tu ima da se vidi svasta i sve je takodje megalomanski (ma to se ne stedi). Posto sam Moskvu uglavnom obilazio u vecernjim casovima posle posla moram priznati da jako lepo izgleda,sve je osvetljeno i sljasti na sve strane.A pored toga vecernji zivot Moskve je neverovatan diskoteka, klubova, kafica ima koliko oces i svi rade celu noc.
Sto se tice Rusa oni su posebna prica,ludaci veci od nas.Samo piju i nista ne rade i jebe im se za sve zivo.
A sto se tice ruskinja i one takodje samo piju i jure muskarce (posto su u manjini 2(3):1) tako da u nocnim klubovima muskarci ne startuju ribe nego ribe startuju muskarce a pogotovu ako si stranac (e to tek treba videti i doziveti, tu se ne zna ko koga).

I eto to bi bilo ukratko o Moskvi,sto se mene tice meni se dopada pa ako neki clan Alkoide bude imao priliku da ide neka to ne propusti, nece se pokajati.
POZARAV.
jos slika .....

3 comments:

dzonatelo said...

E pa lepo, vidim da si se fino proveo u majci Rusiji, drago mi je sto si konacno skinuo mrak, bilo je krajnje vreme ...
hehehehe

Aleksandar Mirilovic said...

pa da sad si stvarno skinuo mrak, ovo ti je prvi pravi post!
E ne znam da li si mislio na to koliko cemo ti dupe pomeriti sto si napisao sve ono za ribe i kako jadni muskarci suva q ne mogu da ostanu :) Jadan ti kad maja sazna :)))
Pozzz svaka cast za post i slidze, vidimo se uskoro!!!

Unknown said...

. . ....haha, maja ce da ga fatality-uje ( bozhe kako glupa kovanica :) )....
. ....priznaj, kurvo, kome si dao da ti pishe post. .:p