Thursday, September 20, 2007

Sasa VS Mixa

Ove jeseni , dva clana alkoide , su u pohodu na zvanje diplomirani inzenjer.
Ko ce prvi diplomirati ? Ko ce postati prvi clan alkoide sa diplomom ? Gde cemo se prvo napiti ?
Saznajte na ovoj stranici ! ! ! ! ! ! ! !



U levom uglu Sasa, poznatiji kao faca sa daskom, student FON-a , trenutno punih pet godina se nalazi na FON-u, bez nekih poteskoca se probijao kroz cetri godine FON-a, i njegova prednost je to sto mu faks traje cetiri godine i pre svega sto je Sasa dao sve ispite i ostaolo mu je samo da napise diplomski i da ga odbranii. Ali Sasa je zaposlen i radi nekih deset sati dnevno, nekad cak i vikendom. A posle posla kafane, diskoteke zurke splavovi , pa tako da ne pipa diplomski. Ali i pored svega toga ipak je u prednosti ...




U desnom uglu Mixa, lord with a bord, student SF-a, takodje punih pet godina je tamo , i bez vecih problema se probijao kroz osnovne studije. Uzeo je temu za diplomski , kao sto je i Sasa uradio, ali Miksa ima jos jedan ispit do kraja, pa onda diplomski . Miksin najveci adut je disciplina, ali Miksa nije u Srbiji on je u Kanadi. Vraca se za desetak dana, i ne sumljam da ce se odmah baciti na zavrsavanje faksa , cak mislim da ce uporedo raditi diplomski i spremati ispit.

Sve u svemu neizvesno, na jednoj strani disciplina a na drugoj strani vremenska prednost koju Sasa ima.

Miksi savetujem da se sto pre vrati , a Sasi da sto pre zapne , jel kad masina zvana Miksa pocne da melje nece se zaustaviti ...

Sve ce se znati do kraja godine , moze biti samo jedan prvi diplomirani , videcemo ko ce to biti ?

13 comments:

Mixa said...

Nemam reci!

Hahahahahha

Unknown said...

ma, oni su amateri... ja tipujem na jera :p
pozdrav, druzhino....

Relja said...

Bravo Dzoni,dobra ideja!
Ja predlazem da bacimo neku kladionicu (mogli bi da kontaktiramo Jova on je tu najbolji)
A sto se mene tice 1:0 za Miksu.

Djuka said...

vidi cimeri slozno, svaka cast! Aj da vidimo Sasine cimere (ako ga uopste i podrzavaju). Ja sma neutralan u ovoj trci. POZZ

Aleksandar Mirilovic said...

Posto radim software za kladionice, a nemam nikakvog iskustva sa kladjenjem, kvote su sledece:
mixa vs sasa + 1:
1:1.005 x:50000 2:3000

Hendikep na sasu + 1
Kao sto vidite sanse su mi minimalne :)
A sto se cimera tice, oni ne zalaze u ovaj deo cyberspace, tako da ne verujem da ce ista reci na celu pricu.

dzonatelo said...

djuka nemas pravo da budes neutralan, to ja mogu ,
nemoj da foliras znam da navijas za mixu, ipak on ide sa tobom na pljeskavice, heheheheheh

Unknown said...

...evo, poshto je ovo postalo ozbiljno, i nema zajebancije, da bacim i ja svoj glas...
...poshto je sale zauzet poslom i leprshanjem po oblacima, dok ga neki lik sa padobranom kara u guzu :P
...mixa ce da ga ugazi, k'o machku, samo da se vrati iz Canadian-fart-country-ja... Terrance i Philip rulaju!

dzonatelo said...

Vau , dekatz svaka ti cast za koment, mnogo je jak i lud ...
bice ovo zanimljiva borba do kraja , Sasa je izgleda sam bez podrske,
smrc ...

Djuka said...

U ova opklada je bas uzela maha. Ajde i ja da se izjasnim. Moj glas ide MIxi, kako je Dzoni vec pomenuo, opet ne jedu se pljeskavice sa bilo kim :), a kad tome dodamo jos i...

Medjutim ume i Sasa da se snadje i da iznenadi, mada u poslednje vreme nema ga ni da se javi, prema tome moj glas je jasan.
Momci sta da vam kazem, navalite, hocu rezultate!!!!!

Naravno, bice mi drago ko god da pobedi.

Krivatcha said...

...evo i mene, ja svoj glas dajem cimeru, ako primetim da se Mixa primice kraju urgiracu da Sasa pobedi.....ha ha ha....ma svejedno je bitno je da cemo mi ostali da se napijemo kao svinje...

Djuka said...

Imam jedan predlog. Posto je opklada vec uzela maha, da onaj kandidat koji "izgubi" mora da plati ovu silnu opkladu i kladjenje. Ako se pitate cime bi je platio, naravno zna se ALKOHOLOM.
Sto se tice vrste alkohola to naravno nije nikad bio problem. Na taj nacin imali bi pijanku kod onog ko je pobedio, jer je zavrsio faks, i kod onog koji je bio manje uspesan, tako da bi mi, dragi alkoholicari, mogli da se napijemo dva puta.
Sve u svemu jesmo ili nismo ALOKIDA!!!

dzonatelo said...

Lep predlog,
ipak ovo nije opklada, naime, Sasa i Miksa se nisu opkladili, izmedju sebe, mada je ova prica uzela maha, i postala najzanimljivija na ovom blogu,
predlog je super, i mogao bi to da posaljes Sasi i Miksi na mail, i da vidis da li oni prihvataju takav izazov, sto nas ostalih tice , alkohol nikad ne odbijamo, heheh !!!

Relja said...

E ljudi Miksa polozi svoj poslednji ispit i ostao mu samo diplomski na kome je vec poceo da radi tako da ja apelujem na Sasu da pocne i on to isto kako bi ovo takmicenje ucinio neizvsnijim.